Tomas Andersson Wij
II slutet av sommaren gick Tomas Andersson Wij in i studio med några av landets främsta jazzmusiker. Det första smakprovet från den sessionen var låten “Still Got the Blues från Sverige”, som spelas flitigt på radio just nu. Den 15 december kommer nästa singel, albumets titelspår “Sorgsna sånger gör mig glad”, där Tomas beskriver musikens betydelse i hans liv . Albumet “Sorgsna sånger gör mig glad” släpps den 26 januari. Under sina 25 år som artist har Andersson Wijs sånger fyllt många konsertsalar.
Evenemang
Detta evenemang är andrahandsförsäljning så priset kan då vara högre eller lägre än det som står på biljetten.

Skellefteå Summertime Mu…
The Soundtrack of Our Li…
Ocean Concert Smögen
Time To Rock
Shinedown
Swedish House Mafia
Banna Sona Band
Tomas Ledin
Star Night
Deep Purple